Oh happy day

Hello darlings! Idag är jag på bra humör!! Dels för att det är soligt ute, jag har sovmorgon, och har sovit ut. Och dels för att jag mäjligtvis har ett jobb på gång. Mycket spännande, så jag hoppas att jag får det! HÅLL TUMMARNA för mig nu! Vad det är berättar jag inte föränn jag vet om jag får det eller ej. Men som sagt, det är väldigt exciting! Aja, enough about that.. How are you today? Jag hade besöksrekord igår av någon skum anledning, men det är ju alltid kul! :) I wonder why, men det är ju alltid kul att fler läser .. tror jag? Haha man vet ju inte vilka ni är så jag tycker alltid det känns lite konstigt/läskigt när jag får fler läsare. Typ vem läser Min blogg? haha.. men enjoy ;)

Idag har jag bara två lektioner; Svenska och Psykologi. Sen ska jag och träna som vanligt, det är ju tisdag! Jag gillar att jag verkligen har kommit in i mitt träningsschema nu! Here it is:

Måndag: Gym på morgonen (Ibland händer det att jag följer med mamma och Andrea på ett pass på kvällen också.
Tisdag: Step pass och 75 minuters Yoga på kvällen
Onsdag: Ett pass efter jag slutat vid 12.00 (om jag inte har för mycket träningsverk från måndagen och tisdagen) och sen dans på kvällen!
Torsdag: Ett pass efter jag slutar, igen vid 12.00 (detta blir dock inte alltid av, om jag har annat att göra som plugg osv. men jag försöker hinna så ofta jag kan) och sen dans på kvällen.-
Fredag: Ingen träning. RELAX-day!
Lördag: Yoga på morgonen. Eller simma om jag inte orkar gå upp tidigt. Och om jag inte orkar ta mig till nautilus så går jag på en promenad istället, det blir iaf nån form av motion :)
Söndag: Träning i en timme först och sen Yoga i en timme!


Här får ni lite inspiration också! :)
Nu ska jag till skolan!
Puss!!


Kommentarer
Postat av: Safi

Jag läser din blogg i alla fall :D

2009-10-06 @ 23:25:39
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Paula

Det visste jag faktiskt redan :D

2009-10-07 @ 13:36:40
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0