pluggpluggplugg

Plugg och träning med my girls Johanna, Selma och Paulina idag! Heela dagen har vi suttit på café och babblat massa och pluggat. Även fast det var svårt så fick vi lite plugg gjort, och jag känner mig nu mer confident inför religionsprovet på Fredag! Nu måste jag bara skriva Samhällskunskapen och lite psykologi, skriva en redovisning (som jag råkade skjuta upp) och sen lite projektarbets grejs! Helt sjukt mycket just nu.. Så imorgon efter skolan, och efter jag och Selma har vart på onsdagens usual möördarpass så ska jag nog gå till Daghammarskölds-biblioteket och leta lite artiklar till Samhällskunskapen, och förhoppningsvis skriva klart den! Jag ska skriva om en internationell konflikt.. Vet inte vilken än dock..

Men som sagt, har sjukt mycket plugg i veckan, så det blir nog lite sämre uppdatering.. Men det får ni leva med! ;)

See ya sexy bitches! (Har den låten på hjärnan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0