popping class

hello! kom nyss hem från dansen! Det var svååårt idag! I suck at popping kan jag lungt säga! Men jag kämpa på ;) Dom andra har ju faktiskt hållt på med det lite längre än mig! (Ja, jag skyller på det :P) Men när man väl kan det är det as coolt! Så I really wanna leeaarn!

Ja, nu blir det plugg hela kvällen (natten?). Samuppsats och Religionsprov imorn ! Yes i can do this.. eller nått.. Atleast i'll try! Och det som gör saken miljarder gånger bättre är att jag har sovmorgon imorgon! Har ingen jävla SKIT make-up lektion (som om jag brukar gå på dom ändå :P..) Awesome!


Några av mina dance-buddies förra terminen, innan vi skulle uppträda på göteborgs(tror jag) nation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0