stövlar

hello :) new week! Min vecka började med att jag, johanna och selma gymmade imorse i typ en och en halv timme! Duktigt av oss :D. Sen åkte dom till skolan, och jag gick och köpte mina skooor som jag kollat på ett tag nu!!!! I LOVE! Ett par höst/vinter stövlar är det, så det var ett smart köp! För det var nått jag verkligen behövde! (När jag inte har högklackat så går jag runt i mina tygskor lixom, och det börjar bli lite för kallt för det!) Och även fast de var lite dyra så var det värt det för dom är bra kvalite! Och ett par stövlar i äkta skinn håller jävligt länge, så sånna är det värt att lägga ner mycket pengar på! Jag köpte ett par skinnstövlar i typ 8an tror jag, och dom är lika fina idag och jag älskar dom fortfarande! Bara man smörjer in dom och sköter om dom så håller dom hur länge som helst! Så det är mitt tips till er! Om ni ska köpa höst/vinter stövlar, köp inte dom där skit stövlarna i plast eller skinnimitation som börjar läcka efter halva vintern, utan lägg ner lite extra pengar på dom och köp ett par i bra kvalité som ni kan ha i flera år! Såå värt det! 

Här är my lovelies!!♥

Gud vad mycket sko prat det blev. Men you know me ;) haha.. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Hade bara en lektion, sen var jag kvar i skolan lite och umgicks med Wafa och Michelle, och sen tog jag bussen hem. Jag åt nyss middag, världens godaste kyckling & svamp soppa! Och nu ska jag kolla på Vampire Diaries!

Pusshej!♥


Kommentarer
Postat av: Andrea

asåå ett tips.. skriv inte så långa grejer, man orkar inte läsa ;)

2009-10-05 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0