Two weeks to go!

Idag efter skolan så började jag prata med min religionslärare om Dubai (vi kom in på ämnet för han frågade om någon hade bott i ett muslimskt land, för att vi håller på med islam, och sen så blev han nyfiken) och jag kom på att nu är det bara 2 VECKOR (och en dag ;P) KVAR TILLS VI ÅKER !! WOHO! Jag ska bli BRUN och jag ska SHOPPA tills jag dööör ! Haha :) I miss it!


Bild från Aiya Napa. Sol och Bad ! ♥

Nu ska jag upp och äta något och sen blir det dans ikväll! Fast jag är skit trött för jag och Selma var på ett pass efter vi slutade. Och det var riiiktigt jobbigt! Jag var röd som en tomat (som vanligt) och svettet rann! Men dansen orkar jag såklart med ändå :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0