wednesday

Hello! Jag är väldigt irreterad just nu för när jag kommer hem från dansen (nyss) så ligger det en räkning på mitt bord på 400 kr till nån jävla stoppservice grej!? MY ASS att jag ska betala ett skit säger jag bara! I somras någon gång så var det en försäljare som snabbt lurade på mig något och sa att det inte kostade någonting och att mitt konto skulle ändå gå ut om en månad och blabla.. WHAT THE FUCK!? Lyssna aldrig på försäljare!

Idag var det skola från halv nio till 11 nån gång. Jag sov seriöst genom halva andra lektionen, och ändå lyckades jag hänga med! Haha snacka om att kunna göra flera saker samtidigt! Sen så drog jag och Selma till Nautilus och tränade i 1 timme. Sen vart det dag hammarsköldsbiblioteket där vi satt och letade lite artiklar till våra uppsatser och började skriva lite. Jävligt duktigt av oss må jag säga! Sen var det dans för min del så Selma åkte hem och jag begav mig till dansen. Vi hade Karin idag (en av mina gammla danslärare), för Anette mådde inge bra, så vi körde typ massa uppvärmning och sen 2 olika koreografier osv.. It was fun!! :) 

Nu ska jag som sagt plugga. Have to have to! Men jag funderar på att lägga mig i ett varmt bad och läsa lite religion medans. Uppsatsen tar jag tag i imorrn! 

I know, boring inlägg, men jag har varken tid eller fantasi till annat just nu. Men jag kan ju slänga in lite bilder! :) Snart!

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0