Black or white


(Låten har vart i mitt huvud heela dagen!)
Skola.
Projektarbetes möte.
Lunch med Michelle.
Övningskörning med Mami (första gången!).
Träna med Madde & Johanna.
Bio med M&J.

Så har dagen sett ut/ser ut.

Övningskörningen gick as bra! I alla fall enligt mig! Sen vad mamma tyckte är en annan sak.. Hehe. Nej men hon sa faktiskt att det gick bättre än vad hon trodde att det skulle gå. Jag satt bara och garvade hela tiden och körde på medans hon fick lite småpanik då och då och skrek släpp kopplingen, gasa, BROMSA. Haha, men faktiskt så krashade vi inte i nått träd, och jag tycker inte att jag "hostade fram" såå mycket. Men ett och annat motorstopp blev det kanske ;)

Nu ska jag fixa lite här hemma, sen ska jag som sagt åka och träna!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Andrea

hehe jag var lite mer feg, hon fick typ tvinga mig att köra, för jag ba neej nu vågar jag inte mer :P

2009-09-02 @ 20:49:46
Postat av: Paula

hahah aha :P jag tyckte det var as kul! :D

2009-09-02 @ 22:39:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0