CHANGE!

Nu har jag, Nishat (och Michelle tror jag) made a big change in our lives. This will make me Happier! I'm ready, and i'm doing it! Nothing can stop me now!!

Other than that så har jag inte gjort så mycket mer idag. Vart och hjälpt mami att handla, läst lite ur min svenska bok och pratat med michelle i typ en timme, haha.

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon är jag ledig! :) Jag ska åka och träna vid 12. Sen klockan 14.00 har jag tid hos doktorn.. Hoping for the best. Och ja, no matter hur gammal jag blir så ska min mamma alltid följa med mig till doktorn! :) Man måste få ha kvar the little child in you somewhere.

Godnatt!♥

Föressten,
Trevligt att höra att ni lever..?

Kommentarer
Postat av: johnny

whats the big change? :P

2009-09-10 @ 06:36:00
Postat av: Paula

Det berättar jag inte än :P

2009-09-10 @ 09:08:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0