morningandcupcakes

Goodmorning. Jag vaknade ganska tidigt imorse, gjorde kaffe och satte mig på balkongen i morgonsolen och bara njöt. (hahah ja är typ en pensionär!) Men min balkong är så perfekt på morgonen, för även om det är lite småkallt ute så blir det alltid varmt där för att solen ligger på hela morgonen. Det var mysigt i alla fall, fast jag var trött som faan! Men jag måste som sagt skriva mitt arbete! Så det tänkte jag sätta igång med nu!

Men först kan jag ju visa bild på mina cupcakes. Tyvär så hann jag bara snabbt springa och hämta kameran, snabbt ta en bild och sen springa till bussen. Så bilden på dom blev inte den bästa, men men..


1. Kaos i köket hela morgonen. 2. Muffins försök nr. 1 i ugnen (det var dessa som blev misslyckade) 3. Slutresultatet. Choklad och Vanilj cupcakes med rosa och orange/peach frosting på. Och så såklart DC (Dans Center skrivet med mörk choklad. De var mycket uppskattade iaf! Men som sagt, de blev inte alls som jag tänkt mig.. Men men, better luck next time :)

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0