lill bro

hello. Jag har haft en riktigt skön dag idag. Inte gjort så mycket, förutom att fira Theo, men det behövdes för att jag var så jävla trött efter igår! Nu ska jag titta på massa serier och sen imorn kanske jag ska upp och träna på morgonen :) Sen måste jag även till stan en sväng! Och ush, jag har massa plugg också.. Men det kan nog skjutas upp nån dag till ;) haha.. my specialty!


Fatta att denna lillskit fyllde 8 idag! Det var typ igår jag och Andrea passade honom och han kröp runt och åt Luddes hundmat och hans.. hmm ja ni kanske fattar.. (euw i know!) Eller när han kallade alla hans syskon för "eea" för det var typ det enda han kunde säga. Eller när han inte kunde säga Danmark och sa Därrmark, hur mycket vi än tränade. Säg DAN! "Dan" Säg MARK! "Mark" Okej bra, säg DAN-MARK nu! "Däärr-Mark!" Hahah.

Klicka f�r att st�nga bilden
Mina två yngsta bröder ! Cuties!


Kommentarer
Postat av: Andrea

fan de är söta de där två..

2009-09-24 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0