morning jog



Goodmornin' ! :) Jag vaknade vid 10 idag och stack ut med mamma på en jogging runda. Vi var ute i en timme, men vi joggade nog bara en halvtimme.. Men men, alltid nått! Jag känner att jag verkligen måste komma igång igen! Men nu har jag ju gymkort också så det blir nog inga problem! :) Jag och Madde och Johanna ska nog dit imorn innan skolan! Vi börjar ju 13.20! :D Och det blir möjligtvis ett yoga pass idag också! (Om vi lyckas boka passet.. jag komme inte in på mitt nautilus-konto på deras hemsida så att man kan boka)
Aja , hur som helst så är jag taggad! Taggad att komma igång med träningen. Dubai 09 woho! (Hahah hatar uttrycket, men it's true ;P)

Annat än det så ska jag hinna med att Övningsköra. Städa mammas salong, och sen lite plugg också!

Nu blire frukost!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0