morningsmoothie

Good Morning! :) Solen skiner och jag är pigg :) Kan ju vara för att jag sovit typ 8 timmar.. Love it! Jag åt nyss frukost som bestod av världens godaste smoothie och grönt te (försöker vänja mig av med kaffe på morgonen). I min smoothie var det jordgubbar, mango, ananas och vaniljyoghurt! Även lite linfrön (bara för att det är så nyttigt ;D). Den blev aas god! Sist jag var och handlade med mamma så tjatade jag till mig en "smoothie mix" från Willys. De var frysta jordgubbar, mango och ananas i en påse som var till för att göra smoothie på. Så därför gick det as snabbt att göra, häll i lite från påsen+lite vaniljyoghurt=mix it up=Klart! :D


Nu ska jag göra mig i ordning, sen blir det som sagt gymmet med johanna.
Sen ska jag till skolan 13.20, och efter skolan ska jag på Yoga igen med Nishat! :D I'm lovin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0