Partynight

Aloha. Jag är sjukt trött och sliten efter en jävligt rolig partynight igår! Kvällen började hos Katja i stan. Förfest med roliga brudar! Sen vart det promenad till bj och så slapp vi stå i kö för vi stog på listan! :) När vi kom in träffa vi en massa människor, många man kände men typ bara 18åringar. Träffade på massa kompisar och vi höll oss för det mesta på RnB golvet, fast även utomhus för det vart så jäääävla varmt hela tiden. Haha. Sen träffade jag Lin och en massa roliga människor utomhus där vi stog och dansade loss! Och då menar jag det literally! Jag älskar sånna människor! Som inte bryr sig ett skit vad folk tycker, släpper allt och bara Kör!! Det var så jävla kul vi spårade verkligen! Väldigt nice!! Det var rätt skönt för jag var för det mesta ganska nykter under kvällen, eller nja, men jag var inte så full iaf! Så jävla skönt sen när man skulle hem att faktiskt må bra och inte känna sig som ett sömnigt fylleäckel! Hahah, inte för att jag inte deckade direkt när jag kom hem ;P men ni fattar. Att jag dessutom skulle upp klockan åtta och fira lillebror som fyller 8 år idag var ju som pricken över i:et. Hah snacka om att jag var en zombie imorse ! Men det var det värt :) En lyckad kväll iaf!



Nu ska jag gå upp och göra tacos till min lillebror, som fyller år som sagt. Sen ska jag och dansa, och hur jag nu ska orka med det har jag ingen aning om. Men det är bara att göra det!

See ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0