pensionärs paula

Som sagt, jag har blivit pensionär ;P haha. Vad är grejen med att jag är trött vid klockan 21.00? Ifs så hade jag en tidig stressig morgon! Jag gick upp vid klockan 05.45 och pluggade religion och socialkunskap (efter att jag deckat med religionsboken igårkväll) så det kanske inte är så konstigt att jag är trött. Men still! Imorn är det torsdag och jag har bara en lektion. Skönt! Sen är det freedag! :D Blir förhoppningsvis lite party party ;) . Den här veckan känns så himla lång bara för att man var ledig förra veckan!

Imorgon ska jag även försöka ta tag i mitt projektarbete lite. Skriva projektplan osv. Har inte riktigt kommit igång än. Eller jag hade kommit igång, men sen så var jag tvungen att byta ämne.. Så nu måste jag börja om. Men det gör inget, det nya arbetet känns bättre :) Vad det är kan ni få veta när allt är igång lite ! :D

Nu ska pensionären gå och lägga sig (och kolla på lite 90210 innan hon deckar)! Haha.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0