Tuesday morning

Godmorgon! New day! Idag lämnar vi gårdagens agressioner bakom oss ! Haha .. Jag har precis vart ute med vovven på morgonpromenad och nu sitter jag och äter frukost. Müsli ! ♥. Idag blir det skolan från 13.15-16.30 och sen ska jag träffa michelle och plugga! Jag har prov imorgon och jag har inte pluggat någonting än.. Så det måste jag komma igång med ! Other than that så händer det inte så mycket.. Jag är sjukt trött och vill bara krypa ner i sängen igen! Vet Inte hur jag ska lyckas gå upp vid halv 7 imorgon! Men men..


Jag längtar tills i'm on a plane again. On a plane towards Dubai that is. ♥ 
Värme, sol och shopping is what i need right now !

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0