i was bored yesterday..

.. och sen slutade mitt internet att funka. Så det kommer nu istället. En helt random, meningslös lista som jag hittade.. Och ja, den underhöll mig ett litet tag iaf.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
8 st
Vilken svordom använder du mest?
Fan eller jävla (nånting). Ush , jag tycker inte om att svära. Får sluta med det!
Äger du en iPod?
Nej..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror ju på vilken tid jag ska upp ;)
Hur många resväskor äger du?
2 stycken .. tror jag. En Jätte fin från Burton, och en från cellini (tror jag det heter)
Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Nej?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Mycket hellre ta bilden än att vara med !
Vilken var den senaste filmen du såg?
Labor Pains
Har några av dina vänner barn?
Inga av dom som är i min ålder iaf.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
SKOR!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, mamma hundra gånger :P
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men ibland när man ligger där och inte kan sova så önskar man att man hade nån sån!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Christina Aguilera Back to Basics
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Inget av dom?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Haha ja typ ..
Använder du huvtröjor?
Ja om jag fryser..?
Kan du vissla?
Japp. Är faktiskt väldigt duktig på det :D
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Tror inte det..
Vem var den sista som ringde dig?
Johanna
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg och dalbanor! :)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert. Couldn't care less.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
018
Tittade du på tecknat när du var liten?
JA! Speciellt Rolie Polie Olie hahah, fan vad Andrea och Rasse mobbade mig!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Uppsala har inget stort köpcentrum.. Möjligtvis gränby centrum.. har inte vart där in ages.
Hur många syskon har du?
Andrea, Rasmus, Theo (Helsyskon). Adam (Halv syskon, pappas sida). Markus och Malin ("låtsas syskon" as in not related med vi bor tillsammans). Så vad blir det, 6 st!
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej ..?
Vilken film kan du alla replikerna till?
WHITE CHICKS ! (Haha 8an michelle! xD)
Äger du några band-t-shirts?
Nej.. ägde spice girls t-shirtar när jag var yngre! :D
När flög du senast?
I Juli. Hem från Aiya Napa.
När ska du flyga nästa gång?
I Oktober!
Hur många länder har du varit i?
Ingen aning men jag kan skriva upp dom jag kommer på. Sverige, Danmark, Finland, Cypern, Grekland, Bulgarien, Spanien, Frankrike, Tyskland, Turkiet, Tunisien, Förenade Arab Emiraten, Oman, Thailand... Tror det var alla.. Kanske missat nån men who cares. 14 stycken alltså!
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
8 st, och alla används vid varje måltid. Ja jag har stor familj.
Läser du för skojs skull?
Sometimes.. Om jag hittar nått jag verkligen vill läsa..
Pratar du några andra språk?
Engelska. Lite danska. Pyttelite franska och spanska. Kunde även lite arabiska när jag var yngre.. (kan fortfarande läsa vissa enkla meningar)
Diskar du din egen disk?
Nej det brukar diskmaskinen göra åt mig :)
Har du gråtit offentligt?
Nej det tror jag inte (kanske när man var typ 5). Jag gråter typ aldrig!
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär. Fast en sugig laptop i skolan också.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och i guess.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej. Har piercing i naveln och hål i öronen. Inga tatueringar, och det tror jag aldrig att jag kommer ha heller. Tycker att det lätt kan bli "white trash"- stämpel med tatueringar på tjejer. I så fall måste man ha något väldigt litet och stilrent som betyder något fint!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Why not :)
Kan du kasta macka?
Jarå, är inte så bra på det dock.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope, men det vore coolt att åka dit!
Vad har du med dig in på bion?
Godis och vatten oftast!
Vem var din favoritlärare?
I don't know. Har haft många bra lärare. (Många dåliga också)
Bästa skola du gått på?
Emirates International School. Det var en jävla diciplin som krävdes (school uniform and all) och man lämnade Aldrig in läxorna sent!
Vad har du för väder?
Höstväder.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja säkert.. fast kanske inte med helkroppstatuering :P
Vad tycker du om mest? Att dansa, sjunga eller spela teater?
Jag Älskar att sjunga. Jag Älskar att dansa. Och jag älskade att spela teater när jag var yngre. Så tyvär jag kan inte välja!
Har du en blogg?
Yup jag har 3. (De två andra är gamla och privata)
Vilket är ditt favoritämne?
Just nu: Religion! Har en as bra lärare och det är rätt intressant.
Gillar du att flyga i flygplan?
Ja :) Man är oftast så förväntansfull och glad! (Iaf om det är på dit vägen)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han är snäll och rolig!
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
HAHA no comment!
När sov du senast på golvet?
Jag vet inte.. Jag föredrar min säng!
Vilken är din favoritdrink?
En sur äppel drink!
Gillar du din boendesituation?
Ja, lite för crowded ibland bara.. En egen lägenhet skulle inte vara helt fel!
Vilken är din mammas hemstad?
Göteboooorggg (göteborska ;P)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Miiiinst 5 timmar.. Eller nej då fungerar jag nog inte normalt. Helst 8 iaf !
Äter du frukost dagligen?
Ja. Eller det händer vell att jag hoppar över. Men oftast.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland, ibland inte.
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej inte så mycket längre.. Men ganska ofta i högstadiet!
Vilken är din favoritfrukt?
Äpple! Eller nej Ananas! Eller vindruvor! Eller jordgubbar (räknas det som en frukt?) Aja, jag gillar frukt helt enkelt!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Haha det går i perioder!
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19! Bara ett år kvar till 20 då! I can't believe it! I'M SO OLD! Hahah
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej inte riktigt..
Tror du på liv på andra planeter?
Sure..
Är du religiös?
Inte det minsta!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
MIN JÄVLA MAKE-UP LÄRARE!
Vad var det senaste du åt?
Laxsallad !
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det är olika från person till person!
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja jag var inte med, så jag vet inte.
Gillar du senap?
Ibland.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fuck it! haha
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aa kanske det !
Sover du på sida, mage eller rygg?
Alla 3!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
BORAT!!!! ... noooot. xD
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men jag är jävligt sugen på det!!
Tycker du om att krama folk?
Ja för det mesta. Men inte folk as in randoms som man inte känner :P
Skulle du säga att du är trendig?
Oooh Jaaa! Det är treendigt!! Haha Madde!! xD (lite internt)
Vilken tycker du är den bästa åldern?
Ja när man var typ 7 år så var man ju typ alltid glad och hade inga problem.. Men att vara 18 är inte heller så dåligt! :)
Äger du en digitalkamera?
Ja, en digital systemkamera. Jag sörjer fortfarande över min rosa digitalkamera som blev snodd! :(
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
I don't know..Tacka nej, fast på ett snällt sätt.?
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jämförd vet jag inte. Men jag har fått höra att jag liknar Paris Hilton många gånger (pisses me off every time!). Har fått höra att jag är lik Blake Lively några gånger. Även Cameron Diaz, Christina Aguilera (?) m.fl. Jag tror folk förknippar mig med dom bara för att jag är blond! För jag håller Verkligen inte med!
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Yoda!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja oftast!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
När livet stannar!! Jag (som aldrig gråter, satt och storbölade!)
Tycker du att du är attraktiv?
Oftast inte.. Hade ett jävla självförtroende när jag var liten dock, och tyckte att jag var snygg som en prinsessa!
Vad är du allergisk mot?
Ingenting! , Vad jag vet. 
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Bara det känns rätt så kör! ;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, men jag gillar det inte så speciellt mycket. Föredrar kyckling eller fisk!!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Again, how should i know?
Vilken var den bästa perioden i ditt liv?
Livet var ju inte helt fel när jag var 7-11år och bodde i Dubai. Att vara brun året om, att ha en pool som man kunde bada i varje dag, att vara på stranden nån gång i veckan, att bo granne med sin bästa kompis.. Ja , det mesta var bra! :) Men klart att jag har haft andra bra perioder också!!

lateerz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0