Vad blir det, 3e? 4e kräftskivan för i år?

Hello! Angående förra inlägget så har jag vart väldigt förvirrad angående mitt projektarbete. Just nu känns det bara som att jag vill spola tillbaka tiden och att jag bara skulle tagit något annat från första början. Men eftersom dom är så petiga med att byta och massa annat skit så siter jag lite i klistret om man säger så.. Så just nu vet jag inte vad jag ska göra.. Men det löser sig vell förr eller senare..

Igår var jag på kräftskiva hos min kära back in the days-bästis Anna. Hon bjuder mig på den årliga kräftskivan varje år, även fast vi inte alls umgås lika mycket längre. Väldigt gulligt, och väldigt kul eftersom vi haft så roligt tillsammans, som sagt back in the days, och vi Borde verkligen börja träffas oftare! Alla dom där gamla kompisarna, från 5an/6an har jag nästan tappat all kontakt med och det är så himla tråkigt! För vi hade verkligen kul tillsammans! :)
Vi satt i ett partytält utomhus och åt kräftor, drack vin, sjöng snaps visor, dansade och var riktigt jävla högljuda. Så som det lätt kan bli när det är en massa tjejer under samma tak! Hur som helst så var det trevligt trevligt och som sagt, kul att träffa alla igen!! Nu ska jag inte äta kräftor på riktigt jävla länge! Den senaste tiden har jag ätit kräftor varje helg typ! :P Fast ifs så ska man vell passa på nu när det vart säsong..

Imorgon ska jag hinna med mycket! Förhoppningsvis övningsköra. Träna. Plugga! M.m. Men jag ska försöka check in så gott det går ändå :) Känner att jag varken haft tid eller lust att blogga de senaste dagarna.. Men det kommer vell tillbaka! Nu ska jag sluta babbla på! Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0