Workout

Hello mina läsare :) (haha) men några läsare är ni allt :D .. statistiken har faktiskt ökat de senaste månaderna, och det är ju kul! Jag ska försöka underhålla er ;) haha...

Kom nyss hem från stan. Jag är lite out of control just nu. Jag MÅSTE ha saker, och det är like no other craving! Food cravings, Candy cravings och alla andra cravings kan slänga sig i väggen :P haha. Jag köpte iaf 2 tröjor för pengarna jag fick för att städa salongen. Alltid nått. Annars är jag Väldigt broke just nu.

Jag hinner typ inte skriva mer för jag ska snabbt byta om och sen åka och träna med johanna. Det blir nått danspass på nautilus och eventuellt yoga :D Yay! Jag ska bli fit förstår ni ;)


Fit like miss Aniston! :)
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0