Extensions

Igår hos Serri träffade jag Stina! En tjej med AS FINT hår! Och så får jag reda på att hon har löshår! Så nu har jag kommit fram till att det är det jag ska ha ! Det är lösningen till mina problem. Haha. Men seriously, mitt hår är så jävla fult nu för tiden och jag vet inte varför i hela friden jag någonsin fick för mig att klippa det kort! Det är hemskt! Så anyways, jag blev väldigt inspirerad till att skaffa det igår. Och jag pratade med mamma om det idag och hon ba NO PROBLEM jag köper in det åt dig :) Så jag ska probably testa! Jag tror inte jag ska göra det flera kilometer längre direkt, men lite tjockare och lite längre blir nog bra ! För jag vägrar se ut som jag gör nu på studenten!!

Och grejen är, jag tycker som sagt att blonda extensions brukar se skabbiga ut. Men hennes var AS FINT, så det gav mig hopp :D Haha! I know jag är väldigt töntig som sitter och överanalyserar situationen så mycket, men jag vet ju att jag lätt blir missnöjd när det gäller mitt hår (mest för att det redan är så fult, så får jag hopp om att det kan bli finare, vilket det aldrig blir) så jag försöker bara tänka igenom det ordentligt!

Här är fina Stina med fina håret!:



Skräckvarianten:

Haha! Don't worry, så ska det inte se ut!

Laterz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0