Festival clothing.

Här kommer lite mer festivalklädsel från Coachella. Jag älskar "festival klädsel". Jag vet, det är ju olika på olika festivalen, men i helhet tycker jag man ser en likhet. Typ klumpiga boots till någon söt klänning, jumpsuits och coola t-shirtar. Olika mönster och vågigt hår. Slitna jeansshorts, sandaler och överdos av smycken. Massa olika färger, hattar och flätor i håret. Ja ni fattar. Det hela är bara så avslappnat med lite touch av hippie typ. Love it.

För er som inte vet vad Coachella är så är det en årlig musikfestival som hålls i Indio, California (Typ mitt i öknen). Det är en tredagars festival som många kända ansikten från bl.a. L.A dyker upp på. Och musiken som spelas är typ blandat rock, elektronisk musik och hip hop. I år var bl.a. Jay Z , Muse, David Guetta och Gorillaz där och spelade. All in all så verkar det vara en jävligt skön festival!
(Åh vad jag blev sugen på festival-häng nu! En öl i handen och stå och dansa till musiken, sitta och hänga på gräset med sina vänner! ÅH SOMMAR!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0