Fy Paula!

Jag måste sluta supa upp mina pengar! Jag trodde jag hade typ 600 kr på kontot så ser jag på minneslappen att det står typ 100 kr. Vart försvann dom? Jo, det står även Birger Jarl, Birger Jarl, Birjer Jarl. Jag var inte ens full och jag trodde jag köpte typ EN drink. Men nej tydligen fler! OVÄÄÄÄÄRT! Jag vill shoppa juuu! För jag märkte även idag att jag inte har NÅGRA kläder! Fy!

Härmed lovar jag att inte slösa pengar när jag är ute, det blir dansa nykter ;) (det är ändå bäst!! :D), och jag ska istället fylla på min garderob (SOM BEHÖVS!) och slösa pengar på NÖVÄNDIGA saker!

Haha nu ska jag gå och sova.

GODNATT! Och Grattis Serri och Olivia som fyller år idaaag ! :D ! ♥


Kommentarer
Postat av: Andrea

Nej! du ska spara dem så att du kan åka till sydney!!

2010-04-08 @ 09:13:10
Postat av: Paula

Ja det också. Men jag menar studiebidraget. Men alla mina löner ska sparas till sydney don't worry! :)

2010-04-08 @ 15:01:50
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0