Goodnight!

Hello. Tänkte bara säga hej sådär innan jag går och lägger mig. Kvällen har spenderats med Mamma och Mormor, och mitt projektarbete. Vi ska ha presentationer imorrn om det inför tvåorna. Men jag har inget att visa upp. Känns lite tråkigt. Men jag har ju inga kort från föreställningen. Och inget annat kul att visa heller. Och om jag skulle göra en powerpoint, vad skulle den handla om lixom? Äsh det får bli att jag står och impuls berättar lite om vad jag har gjort :) Det blir nog bra!!


Åh Sommar ! Har fortfarande sommarlängtan som fan!
På väg till reggaefestivalen med båt, förra sommarn.


Nu ska jag gå och lägga mig!
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Cute bild!

2010-04-15 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0