Gratis är gott!

Två försovningar denna vecka och det är bara onsdag. Braaa där Paula! Men let's just say att jag nu förstår er som är gifta med snoozeknappen. Jag har ramlat dit själv. Jag är typ inte i vaket tillstånd längre när klockan ringer, utan det enda som hjärnan tänker är "stäng av det där oljudet"!! Sen så fort jag gjort det så sover jag igen. Ibland blir det en snooze, och ibland råkar jag stänga av den helt. De senare är ifs vanligare. För jag tror att jag kommer att gå upp, så jag stänger av den, men sen så vaknar jag nån halvtimme/timme senare och ba: FUCK, NOT AGAIN!! Denna vackra morgon missade jag historian.. Men min nästa lektion börjar inte föränn 13.30 så jag cyklar vell till skolan runt 12 någon gång.

VET ni! Jag var nyss inne på bloglovin. Och dom har ju fixat ny design, så att innan man loggar in så kommer man till en sida med typ mest gillade inlägg osv. Så jag kollade runt i lite olika bloggar, som jag inte brukar läsa. Så hamnar jag inne på Tyras blogg där det står att det är först till kvarn till tyras.se-Läsare att få en Vecko Revyn hemskickad GRATIS. Och när jag gick in så hade inlägget nyligen publicerats, så jag hann gå in och få en gratis Vecko Revyn! Snacka om tur, när jag typ aldrig brukar läsa hennes blogg!



Woho! Visst, Vecko Revyn är inte min favorit tidning men Gratis är alltid gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0