Helg

Aloha! Har vart lite busy i helgen med att jobba och med att ha Madeleno på besök! Är ensam hemma i helgen. Sjukt skönt! Inte för att det är så mycket folk här annars nu för tiden, men still!

I fredags, efter jobbet, sov som sagt Madde här. Vi låg och pratade igenom nödvändiga saker i typ flera timmar och slappade till 100% = Paula & Madde style! Skönt och behövligt! Sen idag lämnade jag henne här hemma för att åka till jobbet ! Det gick bra idag! Det var ganska lungt eftersom det är påsklov, så det var ju skönt :)


Nu tänkte jag kolla på the departed, som jag sett en gång förut, men måste se igen för vi har ett filmarbete på Engelska C, och min grupp valde The Departed (Ja det är bara killar i min grupp och dom fick välja :P).. Men det är ju en bra film med snygga boys (Leonardo!), så I don't mind! Sen ska jag sooova!

Imorgon ska jag till Bianca (min sångpedagog) för första gången på ett tag! Så det ska bli kuuul ! :)

Godnatt people!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0