Magknip..

Med riktig magknip imorse så ringde jag in och sjukanmälde mig. Sov lite till. Gick upp vid 10 och mådde lite bättre. Tänkte att det kanske skulle släppa om jag motionerade lite så jag gick ut på en 1½ timmes promenad i solen. Visst det kanske inte hjälpte magen så mycket men det hjälpte iaf huvudet för FYFAN vad härligt det var! 1½ timme med musik i öronen och promenad längs vattnet i skinande sol. Det var bra för själen det. Haha.

Sen kom jag hem och åt lunch och följde med mamma på lite ärenden. Bl.a. elgiganten. Så jag är nu en hårdisk på 1000GB rikare. Score! Jag är rädd att min dator är på väg att krasha (för den mår inte bra nuförtiden!!) så nu kan jag ladda över alla bilder och alla dokument på den andra hårddisken, så jag har backup! Skönt! Eftersom jag varit med om att allt har försvunnit hela TVÅ gånger, så vet jag att det inte är så roligt. Jag sörjer nämligen fortfarande..

Så ser den ut :)

Köpte även en minneskortsläsare, eftersom min dator inte har någon sån, och eftersom att min kamera krånglar när jag ansluter den till datorn. Vet inte om det är kameran eller kamera sladden, men nått problem är det. Och eftersom den är köpt i Dubai så var det här bästa lösningen. Nu sätter jag alltså bara in minneskortet i datorn, och skiter i att ansluta kameran. Det är dessutom smidigare! Score igen! Det enda negativa med dagen är att jag har mått illa, precis som i fredags, och haft ont i magen hela dagen.. Weird!



Ikväll ska jag och mamma ut och äta. För det var ett tag sen, (förutom idag om det räknas), som vi hade lite quality time hon och jag. Det blir mysigt! :)

Hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0