Nooooooooooooooooooooooooooo

Upptäckte nyss att min väska som jag drömmmmer om, som jag önskat mig i hundra år, som jag sparar ihop till nu är införskaffad av Kenza! KUL! Nu kommer hon och halva Sverige gå runt med den hela tiden och rub it in my face. Plus att nu känns det inte alls lika kul att ha en! För som ni kanske vet så gillar jag inte att ha samma kläder/skor/väskor som andra. Visst vissa grejer är okej. Men om det är saker som jag VERKLIGEN vill ha, men inte har, och någon annan köper den så sviider det ganska mycket!! Haha kanske inte så ovanligt?



Underbara, fina, gorgeous, WONDERFUL väska. I want you! ♥


Kommentarer
Postat av: serri

sweetie,, kenzas är fake asså om du har denriktiga wang så känns de mkt bättre väl? haha i know it sucks när alla har likadana grejjer.. haha men there's pleanty of fish in the sea ;) haha

2010-04-21 @ 14:30:59
Postat av: Paula

Haha ja men honey jag satsar obviously också på en Wang-KOPIA. För en riktig skulle det kosta mig mer än en Australien resa och det skulle jag aldrig spendera i min situation ;) HAHA

2010-04-21 @ 21:22:40
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: serri

jaha hahah jo de sant fan.. men gift dig rikt ;) solves everything! hahah

2010-04-21 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0