Och så var det långt igen..

Snacka om att jag bara borde lära mig att aldrig förändra mitt hår. Jag får nån impuls, vill ha en förändring, tänker på det och har beslutsångest, sen gör jag det. Sen gillar jag det i typ 1 vecka, sen ångrar jag mig. Ni som har hängt med länge vet att det var exakt samma sak med luggen för typ två år sedan. Jag fick för mig att klippa lugg, klippte, hade den i typ 1 månad, sen började jag sätta upp den och spara ut den, för att jag hade ångrat mig. Och det var ju samma i höstas/vintras när jag fick för mig att klippa kort. Fast där tror jag nog jag ångrade mig snabbare.

Nu är det långt igen iaf! Haha i alla fall fusk långt. Det känns VÄLDIGT ovant och konstigt.. Men det känns också lite kul.
Och eftersom jag har tjatat om det här i hundra år nu så bjuder jag på lite bilder :)
Here it is:
Jag vet , jag är världens snyggaste på bilderna, haha. Men jag försökte bara visa håret så gott som möjligt med webcamen.



Nice? Ugly? Tell me.

Puss♥


Kommentarer
Postat av: johnny

I lajk! det påminner om gamla paula från högstadiet?

2010-04-27 @ 21:53:21
Postat av: Paula

Haha inte för att jag någonsin hade så långt hår då.. Du kanske tänker på första året i gymnasiet? Då hade jag väldigt långt. Eller innan jag klippte mig bara, haha.

2010-04-27 @ 23:34:30
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

you have given me a lot to think about. :/

2010-04-28 @ 07:29:33
Postat av: johanna

jätte fint ! :D

2010-04-28 @ 14:27:17
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: andrea

Asfint ju! Fattar inte vad du klagar pa!

2010-04-29 @ 10:18:49
Postat av: Paula

På att det syns när jag sätter i det själv !!!

2010-04-29 @ 10:20:03
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0