Påsk!

Efter gårdagens utekväll (Det blev en spontan utgång efter jobbet, och jag var inte speciellt fräsh, inte speciellt fixad, och verkligen inte snygg. Men jag hade jävligt roligt!) så blir det nog en lugn hemma kväll ikväll. Jag måste ju sätta igång med ALLT mitt plugg som jag har att göra undet påsklovet.



Jag har inte firat påsk på flera år, har alltid vart bortrest. Plus att det inte riktigt är en tradition i våran familj. Men påskägg och lite påskmat brukar det vell bli, när vi väl är hemma..

Har precis druckit gott vin och hjälpt Mamma i köket. Norah Jones spelas ur högtalarna. Försökt convince min mormor att hon måste ge sig ut och ragga. Haha, men ja, jag är helt seriös. Snart blir det påskmiddag med Mamma, Mormor och syskonen. 2 av dom iaf :) . Du är saknad Andrea! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0