Potentiell studentklänning nr 2.


Här har vi den. Potentiell studentklänning nummer två, som kom på posten idag. Enkel, vit och fin. Passar bra som en vanlig sommarklänning också och det är precis det jag vill; kunna använda den mer än en gång lixom. Den andra potentiella studentklänningen jag har är den jag hade på mig på min födelsedag i Dubai (som ni trogna läsare kanske kommer ihåg) Den är lite mer creme vit och också väldigt enkel. Vi får se vilken jag har på mig men just nu lutar det åt den här :)

Ni som inte har köpt klänning till studenten än, eller om ni är som jag och klär er efter humör och måste ha lite att välja på, så rekommenderar jag verkligen ASOS.COM. Dom har måånga vita klänningar (man kan dessutom sortera klänningarna efter färger, så det är bara att klicka i vit så kommer alla upp!) och dom är verkligen inte dyra. Klänningen ovan, plus frakt och allt gick på max 400! Så GO for it!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0