Thursday

Hello. Dåligt väder idag med, så jag är lite tacksam att min cykel står i stan. På det sättet om vädret blir bättre kan jag i allafall cykla till jobbet/hem sen! :) Smart va ;P

Jag sitter just nu och försöker komma igång med min samuppsats. Sen ska jag till skolan vid 13.00 någon gång. Så har jag 3 lektioner sen ska jag direkt till jobbet!

Imorgon är det sista april! Det är helt sjukt! Det känns verkligen inte som det!! Jag ska jobba imorgon, så jag har inga stora planer. Kanske utgång på kvällen.. Vi får se vad jag orkar. Eller så blir det vell en mysig vinkväll hemma hos mig. We will see som sagt. Men eftersom jag jobbar så orkar jag inte bry mig så mycket om att det är Valborg, så for all i care kan det lika gärna regna. Haha nu lät jag jätte bitter, men det är jag inte. Jag skoja bara, jag hoppas det är soligt och att alla for en fin valborg!! Min förra valborg var as lyckad! En av de mysigate jag haft! Champange frukost/brunch hos mig på morgonen och sen stan, i det soliga väder, och vidare till festligheter i Kåbo. Trevligt trevligt!


Förra Valborg på min baksida! ÅÅh så härligt det var! Långbord uppdukat på min baksida! Så mysigt!! Och riktigt VARMT! Ser ni hur GRÖNT allting var! Så grönt är det verkligen inte nu vell??

See ya !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0