Long hair.

Trodde att mitt magont var över by now, men nu har jag as ont igen, typ kramp i magen, svårt att förklara. Men imorn blir det skolan ändå. Detta kommer antagligen inte gå över så jag får vell kolla upp det någon dag istället. Nu vet jag att det inte är någon magsjuka som är på väg i allafall.. Så jag får trycka i mig några alvedon och gå till skolan. Imorgon ska jag dessutom till stockholm! Det löste sig på jobbet, så jag ska till stockholm med mamma. Mer om det sen.

Fick mina clips igår och jag måste medge att jag undrar lite vad jag gett mig in på. Jag provade sätta på dom och jag kände mig som en fake-bimbo. Visst, man måste ju klippa ihop det och så, så det Blir säkert fint, men ja, det känns väldigt "inte jag" att ha clips. Men långt hår på studenten tackar jag inte nej till! :)
Men don't worry, jag ska inte överdriva HAHA ->

 Euw!

Kan man vara vackrare? Hennes hår tackar jag dock inte nej till!

Nu måste jag fortsätta på min projektrapport som ska in imorrn! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0