Gammal Gubbe!

Hello! Söndag morgon! Imorrn börjar påsklovet på riktigt. Då Måste jag ta tag i plugget ! I will, jag lovar! Jag vaknade lite innan 10 imorse och följde med mamma ut och sprang. Härligt med snö i spåret. Not. Men men.. Har gymkortet gått ut så har det. Då får man byta ut rullbandet mot spåret. Även fast det är snö kvar.


Vovven fick inte följa med ut och springa. Han börjar bli för gammal. Han orkar inte längre! Jag kommer ihåg förra året när jag var ute och sprang, och han fick följa med. Då fick jag typ släpa honom hela vägen. Han är så trött nu för tiden! Det är inte ens så att han alltid orkar springa till dörren och kolla vem som kom längre. Och det gjorde han ALLTID förut. Men men. Vad är han i hund år nu.. typ 70 år? Shit! Vilken gammal gubbe!

Tänkte äta lite lunch nu, magen kurrar. I'm thinking lax, räkor och lite sill från igår. Haha. Det var as mysigt igår! Vi åt god mat och drack gott vin! I like! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0