Torsdag

Hello! Har vart lite sjuk nu på lovet men i'm finally better! Inge kul att bara ligga hemma! Igår blev det födelsedagsfirning av Serri och Sofia! Lite plockmat, vin, trevliga tjejer och konstiga danser. Haha lovely!

Sen skulle några ut, och jag hade verkligen inga planer på det från början, men jag följde med ändå. Och jag säger bara att det var första och SISTA gången jag sätter min fot på VIP! Det gav mig typ flashbacks till alla drogfria fester när man var typ 15-16. Typ massa fjortisar och massa små tafsande killar! Sen så var baren (om man nu kan kalla det det) SJUKT dålig också! Visst det är billigt, men vafan, med tanke på det jag fick för mina 25 spänn så borde det fan vara GRATIS! Det smakade skit helt enkelt, och man kan knappast kalla det en drink!

Aaanyway.. Idag har jag både hunnit med en långpromenad, en fika hos mormor och lite annat. Nu ska jag plugga lite tänkte jag, och ikväll kommer min Maddie hit ! :) I miss her, så det ska bli treevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0