Yesterday

Igår var det röjj i Ramsta. Haha. Olivia fyllde som sagt år och hon hade lite middag/fest med sina närmsta vänner hemma hos Bella(som har typ världens finaste hus). Jag och Madde kom dit, efter madde hade slutat jobbet och där var det en massa glada tjejer! Det blev dricka , det blev dans, det blev sång, det blev pussycat dolls (haha!) m.m. Det var väldigt trevligt iaf! Och eftersom jag nu har en kompaktkamera också så hade jag med mig den och tog en massa bilder! Här är some:


Haha såhär såg det ut inte långt efter vi kom!




Madde och jag caught up quickly ;)


Snygg-Olle och Danielle :)


Hot girls! Haha älskar rebeckas pose!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag till jobbet! Det blir inge party för mig idag! Trots att det är fredag! Men jag ska plugga hela helgen (hinna med allt plugg som jag borde gjort nu under lovet) och sen var jag ju ute i onsdags och partade lite igår! Haha. Så enough for now känner jag.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0