Villa Romana



Kvällen spenderades med Mami på stan. Vi åt kycklingsallad på Villa Romana. Gudomlig!!

Nu är vi hemma igen och har precis vart ute och träffat våran grannes valp! Det är inge kul, min ena granne har 4 underbara, pyttesmå kattungar, och dom andra har en alldeles ny hundvalp! Jag vill ocksååå! Snacka om att jag kommer stalka dom och plinga på varje dag och gulla med kattungarna och hundvalpen. Haha går sånt att motstå?
Det är så kul för dom har köpt en likadan hund som vi har. Och det roliga är att för ett par år sedan så gjorde några andra på våran gata samma sak! Så nu är det 3 familjer på vår gata som äger en coton de tulear. Vi är ju värsta trendsättarna ;) Haha. Nej men det är en sån bra ras! Dels för att dom är AS SÖTA men också för att man inte blir allergisk mot dom. Även fast man är hundallergiker så är man inte allergisk mot den rasen. Grreat ellerhur? Dom har annorlunda päls nämligen. Det är så de fått namnet "Coton de Tulear" - Coton på franska - bommull. Riktiga små bommulstussar!



Som sagt; oemotståndligt söta!
Så nu bor det två tjejhundar på gatan, av samma ras, som Ludde kan flirta med. Haha men han är nog too old for them. 70 hund år i år!

Min gammling :)
Haha vilket hundinlägg det blev. Det skulle det inte bli egentligen :P Så ni vet.. Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg jag vet jag har sett kattungarna på facebook! Gud vad söta! Vilka är det som skaffat en ludde? :)

2010-04-20 @ 04:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0