Grattis Mormor!

Hello. 19 Augusti idag. Min vackra, käraste, bästa, älskade mormor fyller år idag! Jag har hela veckan tänkt att jag måste gå och köpa något till henne. Men jag funderar på en hem-gjord present istället. Sånt som man "put your heart into" lixom.. Sånt brukar ju ofta vad roligare att få! Ska fundera vidare på det...



När jag var liten så sa jag alltid "Min mormor kan allt." Hon lagar riktigt god mat. Hon kan sy. Hon är piggare och motionerar mer än mig typ. Hon kan allt som en mormor ska kunna och lite till. Hon är den mest omtänksamma människan jag känner. Ingenting är jobbigt för henne. Ber man henne om något, eller bara nämner att man vill något så gör hon det. Hon gör allt för sin famlij och hon är världens snällaste. Jag älskar dig Mormor, Grattis på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Aww! Hon ar bast!

2010-08-19 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0