It's a beautiful morning


Har ätit frukost. Zappat mellan tv program och fastnat på Gilmore Girls. Suttit ute i solen, på min balkong. Fotat lite och bara myst. Det har vart soligt sen jag vaknade men nu börjar dom dumma molnen ta över som vanligt. Det är vell bara att vänja sig. Vinterhalvåret och det gråa täcket som ligger över Sverige under typ det mesta av den tiden är på väg. Jag vill vill vill vill vill inte!!!!!

Ikväll vankas det kräftskiva.. Hemma hos Desirée's brorshas kompis om jag förstått rätt. Hela gänget ska dit tror jag :) Yay!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fanimej ta tag i mitt rum. Typ halva min garderob ligger på golvet. Inte okej Paula!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0