Långklänningar

Efter att ha glömt plånboken hemma, missat bussen tillbaka, tagit bussen till gottsunda och sprungit hem, genat genom buskar, hämtat plånboken och hunnit med nästa buss som gick så kom jag äntligen till stan vid kvart över fyra. Jag, Michelle och Sara åt på Uniqo (som har blivit mega fint efter dom byggt om!), både Desirée och Linnea jobbade så dom fick man träffa en sväng också :). Sen gick vi runt i lite affärer och ingen av oss han med ärendena vi skulle hinna med.. Suprise. Eller jo, Sara köpte skor! Jag vill också shoppa!! Jag har blivit kär i en armygrön långklänning på H&M! Den var billig också, så den får nog följa med hem någon gång snart. Jag <3 Långklänningar. Speciellt sånna som bara är i vanligt bomull typ. Så sköna att glida runt i! Love it!




Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer nog den tredje av dig någon dag.

2010-08-13 @ 09:47:24
URL: http://litenvsstor.blogg.se/
Postat av: Paula

Jaa den är underbar! :) I love it!

2010-08-13 @ 09:51:50
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0