Mysigt.

Dagen spenderades som sagt på stan. Det blev sushi med Maria, otroligt sega Michelle och Hakim. Sen gick vi ut med Hakims hund (som var toksöt), och sen rörde jag mig mot stora torget för att träffa Johanna. Vi gick in på H&M och jag blev kär i ännu en långklänning, såklart.. Fan fan fan jag får inte shoppa mer! Men jag måste typ ha den! Iiiickeee braaaaa!

Sen mötte jag och Johanna upp Jocke så gick vi och fikade på barista. Madde kom förbi en sväng också och vi satt där ganska länge. Det var mysigt!

(Juste , synonym till mysigt skulle jag ju hitta....
Googlade: Synonymer till Mysigt
1.Ombonad - matchar till 90 procent
2.Småtrevlig - matchar till 90 procent
3.Gosig - matchar till 80 procent
4.Härligt - matchar till 60 procent
Eeeh..? Va? Okej det var småtrevligt.. Det funkar ju inte! Det var härligt.. nja.. DET VAR MYSIGT HELT ENKELT!)

Höhö. Nu ska jag toksova. Eller okej, jag ska ta en powernap. Jag gick upp mega tidigt idag så jag är rätt trött! Sen kanske jag möter upp Michelle och Maria, och Hakim(?) ikväll för lite äventyr. Hehe.

Lateerzzz.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0