Past couple of days.

Nu ska ni få en liten sammanfattning. Borde sova asap så här kommer det!

Tisdagen slutade med att jag, Michelle och Sara hade myskväll hemma hos mig. Vi kollade på allsång på skansen och skumma filmer som gick på tv. Sen bar det av till Michelles mamma i björklinge så sov vi där.

Onsdagen spenderades i björklinge. Jag och Michelle slipade och spacklade hennes rum som ska målas om. Sen kollade vi på Sex and the City, åt tacos, duschade, bytte om och åkte in mot stan. Det vankades utgång. Vi åkte till Maria, fixade oss lite till, sen blev det förfest hos Michelles kusin Mattias a.k.a. Dj Mango. Haha. Och lite hos hans skumma granne också som hade någon form av Vernissage, och sjukt fräsh lägenhet! Sen vart det BJ, och sen sov vi på Marias golv!

Idag gick vi till stan. Träffade Linnea, åt glass sen åkte jag och Linnea hem. Va hemma ett tag sen åkte vi ut med båten. Vi la till utanför Reggaefestivalen, på andra sidan ån, och åt räkor och myste. Sen mötte vi upp Maria och Michelle igen och hängde lite i stadsparken, lite på framfickan och sen åkte vi hem.

Imorrn ska vi tjejer till Gräsö. Det är tydligen roslagsloppet, någon form av motorbåtstävling, och vi ska vara där hela helgen och förhoppningsvis ta det ganska lungt. Det behövs hehe. Faaaast vi får se ;)

Kameran har tyvärr inte hängt med de senaste dagarna... Men jag har några fjuttiga mobil bilder som jag kan bjuda på någon annan gång. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0