Shoeloving.


Oh my gosh. Jag vill ha alla! ALLA! God damn it I have to get a job now! Dom typ kamelfärgade bootsen MÅSTE jag typ ha. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag hatar att vara så sko-kåt. För hittar jag ett par snygga skor så blir jag typ besatt tills dom blir mina. Och om dom inte blir mina så går jag typ och sörjer det i flera år efter! (Haha cp!) Exempelvis så har jag fortfarande inte glömt ett par skor som var AS heta som jag Inte köpte typ första gången jag var på New Look i Dubai. Jag ångrar mig SÅ jävla mycket att jag inte köpte dom. Det gör ont fortfarande haha. Så nu måste jag komma på ett sätt att få snabba pengar, för typ 6 par av skorna ovan är så fina så att jag inte kan släppa dom...

Varför är skor så vackra ting!?


Kommentarer
Postat av: Andrea

Skulle bara sätta på mig tre av dem. eller kanske 4. Weird! Vi brukar aldrig ha så olika skosmak.

2010-08-18 @ 12:52:05
Postat av: Paula

Oj ! What's up with us!? Haha. Eller egentligen what's up with you. STÖVLARNA <3 (speciellt dom låga), dom bruna höga mocka stövlarna och dom bredvid och dom gråa pumpseen ! looove

2010-08-18 @ 13:45:27
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0