Snooze syndromet

För vem tar det en hel jävla timme att vakna när larmet ringer? Larmet ringer - Snooze. Larmet ringer - Snooooze osv. Jag har till och med gjort så mina snoozningar är kortare (kan ställa in det på min mobil) Så nu ringer larmet var 3e minut. I en HEL timme!? Jag vet inte vad som har hänt med mitt gamla jag som kunde gå upp så fort klockan ringde! Men jag måste bli så igen! Hur ska detta gå om jag får ett jobb som kräver att man måste gå upp på morgonen!?

Anyways, now i'm up, och idag har jag tusen saker att göra!
Bl.a.
Städa
Åka och handla
Göra paj
Baka bröd
Och en massa mer fixande! För ikväll vankas det kräftskiva ! Woho! Jag älskar kräftor så det ska bli gott! Sen kommer heela gänget vara samlade och lite till. Det kan ju inte bli annat än jävligt BRA!


So Happy Together!


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-08-13 @ 11:40:25
URL: http://litenvsstor.blogg.se/
Postat av: andrea

Jag ar verkliiigen ocksa sa. Jag kan inte ga upp pa morgonen alls och snoozar minst 40 minuter varje dag :S sa javla jobbigt! Och mina ogonlock ar typ helt svullna nar jag vaknar.

Vi maste skypa snart!!

2010-08-15 @ 03:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0