Spa-dag!

Idag har jag och Michelle haft världens spa-dag! Vi badade jacuzzi med "ljusterapi" (typ det kommer ljus från badkaret och det ändrar färg). Sen gjorde vi hårinpackningar och badade bastu! As skönt! Sen duschade vi av oss och snacka om att man kände sig ren efterråt!! Bastun öppnar ju porerna, och tvättar man exempelvis ansiktet efter det så blir det väldigt djuprengjort!! Awesome! Det var riktigt skönt iaf! Det borde man göra efter varje utekväll!! Nästa gång får det bli ansiktsmasker och hela köret!



Efter vi hade bastat och badat osv. så gick vi upp och lagade mat. Vi gjorde pastasallad, (eller ska jag säga avokado sallad? Haha vi hade i typ 4 avokados) och sen kollade vi på Snabba Cash. Kan dock inte säga om den var bra eller dålig för att jag somnade x-antal gånger under filmen. Var så himla trött!! Men en sak vet jag, att Joel Kinnaman är riktigt snygg!!!! Bra skådis också!

Nu blir det té och friends! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0