Stora planer!

Ja, I suck at keeping things secret. Speciellt från bloggen, eftersom det känns som en så stor del av mig och jag skriver om det mesta i mitt liv. Thank god att jag inte har så många läsare, hehe.

Det är stora planer på gång. Och funkar allt som det ska så ska jag packa ihop mitt liv ganska snart och flytta hemifrån. Ganska långt hemifrån. Det här har vart min dröm så länge nu, och jag har tjatat om det så länge, så det är dags! I have to do this for me!



 Men skulle det bli så, så Hjälp vad jag kommer sakna folk! Och jag är typ inte förberedd. Behöver man vara det eller ska man låta spontaniteten ta över och bara go with the flow? Jag vet att jag gör det rätta för mig, och jag vet att jag kommer möta nya upplevelser och få en massa life-experience på köpet. Vad mer behövs?


Kommentarer
Postat av: sofia

VA KUL! :) andrea kommer bli så glad!

2010-08-31 @ 17:06:31
Postat av: nea

nej åååh :(

2010-08-31 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0