Friday morning.

Goodmoring! Uppe tidigt idag! Jag ska till hudläkaren nu på morgonen, thats why. Efter 4-5 år av detta jävla acne elände så ska jag tillbaka till hudkliniken på akis, för fjärde gången, för nya mediciner. JAG ÄR SÅ L E S S !!! Men det går verkligen i vågor, ibland har jag as mycket, ibland har jag bara lite. Men still, jag vill inte ha nått längre! Kan det bara försvinna snart!!!!!

Nej enough med klagandet. Jag har faktiskt vaknat på rätt sida idag, är på bra humör av npgon anledning. Kan vara för att solen sken när jag vaknade.. det gör den dock inte längre.. Hehe. Men men, den kommer nog tillbaka :) Efter läkaren blir det stan, för lite ärenden. Måste ex. lämna tillbaka en bok som jag hade fått påminelse om från Fyris bibliotek.



Have a nice day!♥


Kommentarer
Postat av: Sara

bilden <3

2010-08-20 @ 09:43:24
URL: http://litenvsstor.blogg.se/
Postat av: Paula

<3

2010-08-20 @ 11:42:40
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Don't be sad about ur skin! Tänkte precis att du är så mycket snyggare än vad jag är!<3

2010-08-21 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0