Barnvakt

Idag har jag träffat Maria en snabbis på stan, som sedan skulle träna och sen på kräftskiva. Men vi träffade på Michelle och Micke också så då hängde jag med dom ett tag. Eller ja, dom följde med mig på mina ärenden. Gud vad det var kallt idag! Soligt och så, men kallt i luften! Höstluft :(.. Sen åkte jag och Michelle hem till mig och lagade mat. Hade inte så mycket hemma så det fick bli kyckling och klyftpotatis. Med sweetchili och creme fraiche sås till. Enkelt och gott. Sen vid halv åtta tiden åkte Michelle iväg, för hon skulle åka och jobba på Sweet Sixteen festen, och jag skulle sitta barnvakt till Theo.

Vi åt godis och kollade på Alvin and the Chipmunks 2. Mysigt. Sen satt vi även och ritade ett tag och han fick vara uppe alldeles för länge. Men sånt får han när storasyster sitter barnvakt :)



♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0