Höstlovstrip..? Yes or No?

Hello. Hade ställt klockan på 08.00 imorse. No reason, bara för att jag gillar att gå upp tidigt ibland, men vaknade 10.30 istället för att klockan inte ringde. Jag börjar fundera på om det är nått fel jag gör med min mobil, för detta, att larmet inte har ringt, har hänt flera gånger nu. Sjukt irreterande.

Hur som helst, now i'm up och åt nyss god omelett till frukost. Omelett med tomat och lök i. Jag börjar bli riktigt bra på omeletter. Förut gick dom alltid sönder och blev mer nått som såg ut som äggröra. Men nu ser dom faktiskt ut som omeletter. Aja, dom är ju goda vilket som så does it really matter?

Jag har kommit på att jag saknar Dubai mega mycket. Jag saknar Pappa och Adam och alla, och sen bara allmänt att vara där. Om jag åker dit på höstlovet så får jag ju träffa dom, vara i Dubai, Sola & Bada och probably träffa Andrea meenn det finns bara 1 problem. Att jag inte riktigt kan planera så långt in i framtiden. Vi säger att jag skulle få ett jobb typ några veckor innan. Då kan man ju inte bara ta ledigt direkt. Inte om man vill framstå som bra iaf. Visst, förhoppningsvis får jag jobb innan det.. Men still... Jag vill ju åka, mer än gärna.. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. För om jag bokar in resan nu, och sen inte skulle kunna åka skulle ju det suck gaaanska mycket!!! Ush. What should I do..


(Polaroid obsession at the moment. hehe..)
Åh sakna!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag kan berätta vad du ska göra. Pappa har ändrat sig om att vi får komma som vanligt. Det blir ingen dubairesa.Gissa vems fel det är. Problem solved.

2010-08-27 @ 13:33:51
Postat av: Paula

Va ? På riktigt!? Meen dåå, jag vill ju åka!

2010-08-27 @ 18:57:34
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Sara

jag ville åka med.. :o

2010-08-27 @ 19:47:18
URL: http://litenvsstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0