List

Listan snodd från min kära syster.

10 FAVORITER
Färg: Just det här frågade Theo mig idag. Jag sa rosa.
Mat: Sallader i olika former!
Band: Five for fighting är nog det band jag lyssnar mest på. Inte artist, men band. Även fast det är ett one-man band. hehe.
 Film:  Kan inte bara säga en! The Holiday, The notebook, Avatar och Step up är långt upp på listan iaf!
Bok: Önskar verkligen att jag läste mer än vad jag gör, men jag måste verkligen fastna för böckerna i början, annars blir jag för uttråkad. Men typ twilight serien! Boring svar, i know.
Sport: DANS!!!!!
Årstid: Sommar. Utan tvekan.
Veckodag: Fredag eller söndag.
Glassmak: Anything Caramel/kola!
Tid på dygnet: Morgonen. Då mår jag ofta som bäst.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Ganska trött.
Smak:  Ingen speciell..
Kläder: Svarta jeans, Vit t-shirt.
Bakgrund: Vart? Både på mobilen och på datorn har jag denna:

Hehe... ja jag är töntig.
Nagellack: Genomskinligt
Tid: 01.28.. why am I still up again?
Omgivning: Mitt stökiga stökiga rum.
Irritationsobjekt: Sånna som inte ger mig jobb!!

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.. brukar man göra det?
Brutit mot lagen: Ja, fast inget som man kan bli straffad för tror jag.. Vi alla har vell gått mot röd gubbe lixom..
Blivit arresterad: Obviously not.
Badat naken: Jag brukar bada naken, vem sitter i badkaret med kläder på?
Varit med på TV: Yes.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Absolut och exakt allt kan jag nog bara berätta för Andrea. Fast hon vet nog redan det mesta..
Du tycker om: Jag tycker om fler än 3 personer!!
Du inte gillar: No need for hatin'

2 VAL
Kaffe eller te: Går inte!!
Vår eller höst: Vår!

1 ÖNSKAN:
Att jag får ett jobb nu, som ger snabba och feta cash så jag kan åka till Australien senast i Vinter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0