Yesterday.


Gårdagen spenderades med denna snygging. Jag var först på Fyris, hämtade ut datorn, sen mötte jag upp Maria så blev det lunch på Unico (såklart). Vi satt där ett bra tag, i hopp om att Linnea, som jobbade, skulle få lunchbreak och komma och äta med oss. Men så blev det icke. Sen gick jag och sökte lite jobb, köpte min klänning som jag är kär i och vid halv 6 bar det av hemmåt för att fira Rasmus som har fyllt år. Linnea och co. var här också, så vi åt massa god mat och firade Rasse med presenter osv. Mysig dag!

Idag ska jag också ner på stan, göra lite ärenden som jag inte hann med igår, träffa Maria och Michelle (såklart hehe) och äta sushi, möjligtvis en glad Hakim också. Sen senare ska jag träffa mina kära klasskompisar (ex-klasskompisar kanske man ska säga :( ) och fika! Myyysigt ! Ibland gillar jag att säga mysigt lite för mycket tror jag. Måste hitta lite synonymer till det. Hehe. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0