@Bondi store

Så sjukt ovärt att stänga 9 på en fredagkväll när det är dött från 6! Har varit as seg hela dagen, trött och ont i huvudet. Säkert för att det är så varmt i affären! ACn är sönder woho.. Idag fick jag mig en liten chock när Alexander Danielsson och Anton Furuland (Sunnersta grabbar) kom och hälsade på här i affären! Dom kom tydligen hit för några dagar sen och ska stanna i 2 månader! As kul ju! Känns som att hela Sverige är här! Iag har jag haft typ 7 svenska kunder idag! Men det är alltid fler när jag jobbar här i Bondi. Swedes love it here helt enkelt! :-) Nu: back to work. Sen ska jag raka vägen hem och däcka! Öppnar kl. 9 imorn! Yay.... . . Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lucka 10 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om ett fint armband :P

2010-12-10 @ 10:28:44
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Andrea

Skickar lite kärlek!

2010-12-10 @ 10:58:35
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0